PlayReady DRM на Wowza с custom app за стриймване

+4 гласа
45 прегледа
попитан 2016 юни 3 в Java от Nikola.Nikolov. (3,100 точки)
редактиран 2016 юни 3 от Nikola.Nikolov.
Направил съм си свое приложение (на Андроид), което да ми стриймва камерата и mic-а на живо в wowza сървър. Искам да разширя Microsoft PlayReady SDK-то (за security),но се чудя как да стане.

Като гледам от форумите на wowza:

(https://www.wowza.com/forums/content.php?298-Wowza-DRM )

Само трябва да следвам стъпките и готово. Или този tutorial работи само с GoCoder?  

След като прегледах PlayReady документацията, видях че трябва също да имплементирам някакъв код в приложението (но не пише за кой сървър ще стрийвам,или нещо друго.Просто как да си имплементирам тяхното SDK).

Функционалността на App-а ми е почти същата като на GoCoders.Те стриймват медията си през rtsp connection и видеото им е във формата H.264.

Въпроса ми по какъв начин да имплементирам PlayReady SDK-то и да го направя да работи с моето приложение  и wowza сървърите (Имам предвид криптиране/защита на клипчетата ми)?

Благодаря предварително,

П.С. Appa-а ми не все още не е public.

1 отговор

0 гласа
отговорени 2016 юни 4 от Daniel Ivanov (11,140 точки)
избран 2016 юни 6 от Mitko Vasilev
 
Най-добър отговор
DRM-ът може да е бая сложен и най-често се използва за големи и стойностни неща и ако искаш да го направиш по този начин, ще трябва още малко работа да се направи.

Thread-а който си пратил ти показва как се set up-ва BuyDRM PlayReady модула на Wowza Streaming Engine-а (с какъвто и да е сорс,не само с GoCoder). Веднъж да включиш PlayReady-то на Wowza сървъра, няма да имаш нужда да правиш каквото и да било друго в приложението си (поне за кодирането), а криптирането си го прави изцяло сървъра. Което ще ти трябва, обаче, е някакъв плейър,който да може да пуска този криптиран стрийм, както и PlayReady key сървър ,за да можеш да „боравиш“ с достъпа.

Може да помислиш и за по-лесен начин, като например secure token и streamlock, които са фокусирани повече в/у спирането на неразрешено възпроизвеждане (unauthorized playback) и транспорт на криптирането, вместо криптиране на самото съдържание.

Успех!
...